Project Zen

Sekarang saya nak announce bahawa saya sedang bekerja keras untuk projek baru saya yang telah dinamakan ‘PROJEK ZEN’. Canggih kah tidak? Mengapa ku sekarang blog dalam bahasa melayu yang sangat tidak best? Pasal saya rasa melayu saya dah nak hilang dan tidak lama lagi saya akan lupa bagaimana nak bertutur dalam bahasa ini. Trajedi la kalau in terjadi apatah lagi ku panggil diri ku warga Malaysia . Sudahla ku tak pandai bertutur bahasa cina adakah nak lupa melayu? Trajedi….sigh ku bilang sekali lagi pasal kan saya kuat berdrama. Trajedi.

Apakah itu ‘PROJEK ZEN’? saya boleh dengar anda tanya?

Seperti orang putih bilang (oleh kerana saya tidak pasti bagaimana nak cakap dalam melayu) ‘you wait and see la’.

Leave a comment

Filed under Life

Leave a Reply

